دوستایی از جنس کره
نوشته شده توسط : sadaf

 

سلوم برو بچ

 وای بر من وای بر من .....

ببخشید که این مدت  نیومدم  واسه اینکه امتحان ترم دارم....

البته یه مشکلات دیگه ای هم داشتم که حالا فعلا بیخیال شیم....

خوب به نظرتون آپ امروز در مورد کیه...........................

 

 

Chun wu از چین

 

Profile

* Name: 吳尊 / Wu Chun (Wu Zun)
* Real name: 吳吉尊 / Goh Kiat Chun
* Profession: Actor, singer, and model
* Birthdate: 1979-Oct-10
* Birthplace: Brunei
* Height: 181cm
* Weight: 73kg
* Star sign: Libra
* Blood type: O
* Family members: Dad, older sister, older brother
* Measurements: 40/31/38
* Shoe Size: 10
* Personality: Shy, forgetful career minded
* Music group: Fahrenheit (飛輪海)
* Talent agency: Comic International Productions Co., Ltd. 可米製作

مهارت دستان ترو رو دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

        من  خیلی تلاش کردم عکساشو بیارم..............................................لطفا ببخشید

 

خب شاید شما فیلم پروانه های عاشق و مهارت دستان ترو رو ندیده باشید

 ولی من پیشنهاد می کنم حتما ببینید.....

البته الان مهارت دستان ترو تو شبکه تهران تموم شد حالا شبکه های استانی

داره می زاره.. راستش حالا من تایم هارو می بینم فک کنم شبکه ی خراسانه

 یا گلستانه هر روز زوج ساعت 7:45 میده...البته نمی دونم چرا قسمت هاش

 انقد کمه اصآَ6 تا.......

 ولی شما می تونید به ویدئو کلوپ سرکوچتون برید و فیلم عاشقان پروانرو بگیرید....

حالا ...........................................................................

ببخشید من می خواستم فقط با اینا آشنا بشیم...آخه می دنید اگه زیاد در مورد این دوتا

حرف بزنم یه وقت هیونگ جون غیرتی میشه.......

البته شوخی کردم.......می دونید من 3 تا دوست دارم که به یکی شون می گم هیونگ جون به یکی دیگشون می گم ترو و اون یکی هم ایلای  (Eli ( بهد هر وقت من یه چیزی می گم هی اینا میگن

:اگه یه بار دیگه بگی  غیرتی میشما.... البته ایلای که همش می خنده و هیونگجون هم که... ترو همینجور مزه میندازه.....

وای من انقد از دست tero می خندم.....

ما 4 تا وقتی با هم صحبت می کنیم میگیم برا ادامه تحصیل بریم کره... فکر خیلی خنده داریهههههههههههه

اخه یکی از فامیل های هیونگ جون اشنا داره و ما میریم وای چه قصه پردازی ها که نکردیم....

این آپم بیشتر شکل داستان بود اصا هیچی نداشت خب بزار فک کنم......

 

آهان با یه کلیپ از هیونگ جون چطورید........

                                               عکسش بالا نمی یومد

 

اجرای I Am

 

DOWNLOAD

 

اجرایGirls

 

DOWNLOAD

 

خب فک کنم تلافی همه چی درومد......راستی خیلی بده که شما ها انقد کم نظر میدین   من خیلی ناراحتم  همش تو بلاگ های بچه ها که میرم بعضی وقت ها دهنم 6فرسنگ باز میشه....3هزار تا نظر........یه موقه هایی صفحات نظراشون بیشتر از 10 صفحس........ببینم شما چه کار می کنید.......البته من دیگه انتظار ندارم 3هزارتابشه  خواهش...........خب اگه زیادی بیام خواهش کنم بعد ضایه بشم هیونگ جون غیرتی میشه........

بچه ها میدونید من وبلاگم رو دادم دبیرا بیان ببینن پس بخورده آبرو داری کنید.......  خواهش.و....بابای

                                                                    





:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sara در تاریخ : 1389/11/4/1 - - گفته است :
وای ! صدف کجایی خیلی دلم برات تنگیده

یه سر نمیای مدسه بچه ها رو ببینی ؟

فعلآ

/commenting/avatars/sadaf-ss-339235.jpg
Lovely در تاریخ : 1389/10/24/5 - - گفته است :
سلام صدفی چی

خوبی؟

میگم این تروی منه؟؟؟؟؟؟؟وااایپاسخ:اوی شیرینی این که ترو نیست ترو ژاپنیه....... من فقط گذاشتم فیلمو ببینید.........

/commenting//
سارا در تاریخ : 1389/10/21/2 - - گفته است :
سلام گلم ممنننون امدی .اره خیلی تو این عکسا باحال شده راستی گفتی میخوای یکی از خبرا رو کبی کنی اگر منبع ذکر کنی مشکی نداره گفتی چهجوری مطالب گیرمیارم نمیتونم منبع بگم ولی اگر تو سایتای زبان اصل کره بگردی خبرای جالب بیدا میکنی . رای که یادت نرفت .انیو

/weblog/file/img/m.jpg
مسعود در تاریخ : 1389/10/19/0 - - گفته است :
رواق منظر چشم من آشیانه توست
کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست






به روزم

/weblog/file/img/m.jpg
مسعود در تاریخ : 1389/10/19/0 - - گفته است :
سلام صدف جون
برای چی اسباب کشی کردی?
منزل نو مبارک

/weblog/file/img/m.jpg
اسیر در تاریخ : 1389/10/18/6 - - گفته است :
درود بر شما دوست قدیمی

مثل همیشه صمیمی

شادزی

/commenting//
سارا در تاریخ : 1389/10/18/6 - - گفته است :
سلام صدف جون برای چی اسباب کشی کردی الان میرم لینکتو عوض میکنم .فضاش چه طوری چه قدر به بلاگفا نزدیکه اگر خوبه منم وب دومم برای این که یه هو فیت شد این جا بزنم ممنون میشم جواب بدی راستی من ترو رو دیدم خیلی باحال تموم شد و پیام سریال خیلی خوب رسوند ممنون از کرگردان و تهیه کنند اش هر کی که هست . میگم تو شبکه استانی با زم اسمشونو نمیگه .راستی اپپپپپپپپپمممم بدو بیا که اپ از هیونگ جدید ه.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: